Ik ben gestopt met CI-babysitten

Jankees van Woezik
13 mei 2026
Ik ben gestopt met CI-babysitten.
Tot voor kort vroeg ik Claude om een PR aan te maken. Daarna hield ik zelf de status in de gaten en mergde ik zodra alles groen was.
Nu vraag ik Claude om:
- de PR aan te maken
- CI in de gaten te houden
- te mergen zodra alles groen is
(met een eigen skill)
Ik review de code nog steeds, maar ik hoef niet meer zelf GitHub te refreshen.
Kleine verandering in workflow, enorme winst in shipping speed. De grap is dat Claude nu ook pro-actief dingen doet om de PR groen te krijgen als het faalt ๐ฅ
WBSO.ai is een jonge startup en ons aanbod ontwikkelt zich continu. Blogposts zijn momentopnames โ er kunnen geen rechten aan worden ontleend. Kijk op onze prijzenpagina voor het actuele aanbod.
Meest recente blogs

Paul Tondeur
26 mei 2026
Stop met uren verzamelen voor de WBSO-administratie
Relax, laat jouw WBSO-administratie maar aan jouw agent over! Hoe dan? Simpel: wij hebben ๐ฝ๐น๐๐ด๐ถ๐ป๐ voor ๐๐น๐ฎ๐๐ฑ๐ฒ ๐๐ผ๐ฑ๐ฒ en ๐๐ผ๐ฑ๐ฒ๐ uitgebracht.... lees meer


Jankees van Woezik
21 mei 2026
WBSO-urenregistratie opgelost voor ontwikkelaars
Voor mij een grote dag! Launch day! We hebben WBSO-urenregistratie opgelost voor ontwikkelaars (en CTO's) met WBSO.ai.... lees meer


Paul Tondeur
20 mei 2026
WBSO-administratie voor iedereen met een WBSO-aanvraag!
Zojuist is een lang gekoesterde droom van mij uitgekomen: WBSO-administratie voor iedereen met een WBSO-aanvraag! In het bijzonder voor mede developers, die net zoals wij veel tijd doorbrengen in hun coding harness.... lees meer
